pátek 1. května 2015

Nezkrotná šelma Toralei oslnivě pózuje aneb Mega focení Toralei Stripe

Ahooj, minulý týden v pátek, když bylo zase takové teplo jsem šla na zahradu po dlouhé době fotit Toralei Coffin Bean. Je hodně fotogenická, nádherná! To focení mě nějak chytlo, nafotila jsem skoro 40 různých fotek! (Oddělovač jsem vyrobila já.)











 










Toraleiin květinový trůn.







A teď černobíle!

Toralei si brousí drápky o strom.

,,Mňau, pozor na mě, mám děsně nebezpečný pichlavý trůn!"



Mňáu, pruhované vzory jsou smrtelně šik!




Ale, ale Toralei! Copak to tu vyvádíš?



4 komentáře:

  1. Celkem pěkné fotky :) proč je Toralei na některé bez outfitu? :D :)
    - jinak proč tě zklamalo , že fotíme fotky mobilem? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toralei je bez trička, protože se mi to tak taky líbí. Noo, zklamalo mě to, protože jsou pak fotky většinou nekvalitní a...noo...nevim, to se blbě vysvětuje.

      Vymazat
  2. OOch, tolik fotek!!! Většinou jsou moc povedené, jen pár je trošku méně hezkých, ale to se v tom počtu ztratí....:D!


    PS: Clawdia a Honey: K té konverzaci na Lagoonině blogu odpovídám: Nemám tušení. (přišlo mi blbé, víc to rozvádět, řekněme v tak dojemných komentech...)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky, zrazu mám chuť ísť vonku a túto Toralei vyfotiť. :D I keď by tie fotky boli podobné, pretože na záhrade máme takmer také isté prostredie. :D

    OdpovědětVymazat