sobota 23. května 2015

Blog má 1 rok! – Bleskovka: Co o tomto blogu víš?

Ahooj, dneska má můj blog přesně 1 rok! Poslední dny nemám moc čas na blog, příliš úkolů a učení... Ještě jsem ani nestihla vymyslet program na dnešek, na oslavu toho, že tento blog žije už rok! Co byste tu dneska chtěli? Určitě tu budou ještě nějaké soutěže, ty ještě vymyslím. Taky nějaký článek s fotkami, které jsem tu ještě nestihla dát.

A jestli chcete, můžou tu být nějaké mé staré fotky MH. Můžete vybírat z těchto monsterek (ty jsem měla, když jsem ještě neměla blog, takže mám s nimi fotky, které jste na tomto blogu neviděli): Cleo, Deuce, Draculaura, Clawd, Operetta, Frankie, Venus, Clawdeen, Howleen, Abbey a Spectra.

A teď už bleskovka. Nezapomeňte napsat, koho chcete na cenu a jakou chcete cenu: diplom, srdce nebo kolečko.
(Nadpis by ○Lagoona○Blue○)

1. Co bylo původní a jediné zaměření blogu?
2. Které/á zaměření přibylo/a? (Napiš aspoň jedno.)
3. Fotím monsterky často nebo jen párkrát do měsíce?
4. Proč jsem si hlavně založila blog?
5. Když jsem si založila blog, kolik jsem měla tehdy monsterek? (Kdyžtak se podívejte do archivu, je to v jednom z prvních článků.)

5 komentářů:

  1. monster high
    ever after high
    často
    abys přidávala fotky mh
    23

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Monster High
    2. Kresby,Ever After High
    3. často
    4. Na fotky tvých monsterek , když je fotíš často
    5. nevíme :( Ale kolem 15-20 :)
    6. kolečko s venus

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Monster High
    2. Ever After High
    3. často, hodně často
    4. neměla jsi kam dávat fotky MH, takže kvůli fotkám :)
    5. 14?
    Kdyžtak diplom s Jane a Jinafire gloom bloom party :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda! Pardon, já myslela, že se mi ten koment nepublikoval! Pardon :D!

    OdpovědětVymazat