středa 20. května 2015

Mám dubnový Monster High časák

Ahoj, poslední dny moc nemám čas na blog, musím se docela dost učit, tento týden každý den píšeme písemku. :/ Však to znáte, ale ať je to už za náma! Zrovna se učím do přírodopisu, tak jsem si rychle našla chvilinku, abych dala článek na blog. Od večera neděle 10. května mám dubnový Monster High časopis...zas po delší době. Před tímto jsem měla poslední lednový. Pak už se mi to začalo zdát takové o ničem. Nevím, kdy tento časopis vyšel, ale viděla jsem ho na jednom blogu včetně obsahu a moc mě zaujal. Je tam hodně o Škole duchů a také soutěž o Invisi Billyho, Twylu New Scaremester nebo Spectru Ghoul Sports. Po dlouhém uvažování jsem se do soutěže nezapojila, jelikož bych měla mizivou šanci a ty panenky nepotřebuju a nijak moc si je nepřeju. Je to skvělý časák, ikdyž některý články jsou méně dobré. Je k němu krásný a praktický dárek, plnicí pero. Díky tomu časáku mě Monster High zase chytly, protože poslední dobou mě přestávaly bavit. Ale teď mám zas docela málo času a nový blok s modelkami (a spoustu nápadů na návrhy), takže MH dost zanedbávám a nevím, už mě ani moc nezajímají...


Pero

Ukázka z časopisu

A konečně plakát podle mého gusta – s novými postavami! Tohle je moje nástěnka s novým plakátem Haunted a omalovánkami z této edice, které mám.

2 komentáře:

  1. Gratuluji k časopisu.Já už si je hodně dlouho nekupuji ale pokud by začali vydávat EAH časopisy Tak vím co bych si hned koupila :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja by som ho aj chcela ale v našom stánku ho nemajú :(

    OdpovědětVymazat