sobota 23. května 2015

Focení kočkodlačího dvojčata Meowlody

Ahoj, tak jsou tu slíbené fotky Monster High, kterých mám mimochodem pořád ještě hodně. :D Tyhle fotky s Meowlody (ano, jenom s Meowlody, tentokrát bez svého kočkodlačího dvojčete Purrsephone) jsem fotila v úterý 5. května, abych si udělala pauzu od učení se do školy. Fotek jsem nafotila hodně, moc mě focení bavilo a jsem s fotkami spokojená. Co na ně říkáte vy?
















Tuhle fotku jsem vyfotila normálně barevně i černobíle. Která se vám líbí víc? Já si nemůžu pomoct, prostě se mi víc líbí ta barevná.















5 komentářů:

  1. 16. a 20. jsou nej! i když jsou všechny krásné...., Meowlody je supr fotogenická! (:D

    OdpovědětVymazat
  2. Všetky fotky sú krásne. Je ich hodne páči sa mi 1. aj 4.a nechce sa mi počítať ale pekné sú aj tá pri fialových kvetoch a aj tá nad ňou - čiernobiela aj tá čo ovoniava jabloňový kvet, tá kde ho len drží alebo tá kde fúka púpavu...ale všetky sú moc pekné, čím fotíš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotím jednoduchým malým foťákem Nikon Coolpix L23, ale mně zatím stačí. :)

      Vymazat
  3. Pekné fotky :)






    ☆ Bonita ☆

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké! Mně se víc líbí ty černobílé.

    OdpovědětVymazat