úterý 3. března 2015

Můj názor na edici Haunted

Ahoj, přináším další hodnocení Monster High kolekce. Tentokrát to bude Haunted, ke které brzo vyjde i stejnojmenný film. Baví vás hodnocení edicí? Jakou edici byste chtěly příště? Jaký je váš názor na edici Haunted?

HAUNTED

Vandala Doubloons

10/10 bodů
Vandala mě už od začátku zaujala a fascinuje mě. Podle mě je to úžasná a moc originální monsterka, která se na Monster High skvěle hodí!

Kiyomi Haunterly
doronjosama:

Kiyomi Haunterly, daughter of Noppera-Bo (the Faceless Ghost), newest ghoul in the Monster High Haunted line. I am SO JAZZED for this doll! Can’t wait!
7/10 bodů
Postupně se mi začala docela líbit. Ale pořád se mi nelíbí zdaleka tak jako třeba Vandala. 

River Styxx
7/10 bodů
Postupem času se mi taky celkem zalíbila, ale pak se mi docela přestávala líbit. Teď přesně nevím, co si o ní mám myslet. Možná, až ji někdy uvidím naživo...

Porter Geiss
 
0/10 bodů
Přemýšlela jsem, jestli si vůbec nějaký bod zaslouží... :D Totálně hnusný...a takový dojem na mě dělal už od začátku. xD

Getting Ghostly

Tohle je ,,pod-edice" Haunted, ve které jsou ghúlky proměněné v duchy.

Twyla


 8/10 bodů
Na jednu stranu je krásná a na druhou stranu děsivá. ...To kvůli těm očím, které na mě na některých fotkách působí jako skelný pohled mrtvoly.

Clawdeen Wolf
 
3/10 bodů
Tato Clawdeen se mi nelíbí. Není to vůbec její styl. Ale některé prvky ujdou, třeba boty. Ale ty oči jsou hrozné.

Draculaura
 
5/10 bodů
Rozhodně mi přijde hezčí než Clawdeen. Není tak špatná, trochu se mi i líbí.

Rochelle Goyle
6/10 bodů
Už se mi docela líbí. Je to vcelku dobrý nápad. Docela se mi líbí ty šaty a vlasy. Ale vůbec to není Rochellin styl. :/

Spectra Vondergeist

anthxny:

Courtesy of Scott on Facebook. Spectra is apparently being sold without the playset as well. I guess the playset may or may not be TRU exclusive. We’ll see! This is in Australia BTW.

I really like her c:
6/10 bodů
V krabici vypadá blbě, ale na té první fotce se mi moc líbí. :D Noo, je docela hezká.

4 komentáře:

  1. Moje hodnocení(jenom těch 4)
    Vandala
    5/10
    Moc mě nezaujala
    River
    8/10
    Je o něco lepší
    Porter
    1/10
    Líbí se mi spreje.
    Kiyomi
    10/10
    Líbí se mi všechno.

    OdpovědětVymazat
  2. Tato edice se mi poměrně líbí. :) Mně se tedy nejvíce z celé edice líbí River S. a pak Roschell, ten její světle modrý pruh u očí je pro mě tak inspirativní! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se líbí Twyla a Rochelle- celkem jinak ...nepořídím si je

    OdpovědětVymazat
  4. Mám podobné názory :) až na Draculauru (6/10) a Rochelle (7/10) :) Vandala je super :D a Kiyomi taky není špatná :) .
    Jasně že mě baví tohle hodnocení edic :D příště by třeba mohla být nějaká z novějších nebo méně známých edic :) třeba Classroom.

    OdpovědětVymazat