pondělí 2. března 2015

Monsterky u sněženek aneb Ghúlky se těší na jaro

Nedávno jsem se zapojila do fotosoutěže u Clawdie a Honey. Úkolem je vyfotit MH nebo EAH jak vítají přicházející jaro. Já jsem proto nafotila monsterky u sněženek (žádná jiná viditelná známka jara u nás zatím není) a jednu fotku jsem poslala do fotosoutěže. Vzala jsem na focení Honey, Twylu, Gigi, Spectru a Skelitu. Myslím, že se mi ale focení moc nepovedlo. Líbí se vám fotky, nebo ne? Která fotka je podle vás nejhezčí?












Jinak od dnešního odpoledne do zítřka odpoledne budu u kámošky.

5 komentářů:

  1. Moc krásné fotky! Mně se nejvíce líbí ta 1. fotka s Honey a ta poslední. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. :) Nám se také líbí ta prvné fotka s Honey. :D Ale ta jak si nám poslala tak také není špatná. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera. U nás zatiaľ niesú snežienky, ale zato svieti úžasne slniečko. :) Najviac sa mi páčila tá posledná a tá piata. ;)

    P.S.: Bri<3

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera ! OMG , to len u nás ešte sneží -_- :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný :) líbí se mi 1., předposlední a poslední :) . U nás máme nějaké prťavé sněženky :P ale ne moc.

    OdpovědětVymazat