středa 4. března 2015

Deník – návštěva u kámošky Jany

Od pondělí asi 14 hod. do úterý asi 14:30 hod. jsem byla a návštěvě/oslavě narozek u mé kámošky Jany. Zase se tam sešla celá naše parta: já, Jana, Kája, Aďa a Alča. Ale Alča musela odjet už v pondělí večer. Bylo to fakt skvělé a ani chvilku jsme se nenudily!

Pondělí
Protože to byla Janina opožděná oslava narozek, tak jsme jí daly Clawdeen Music Festival, na kterou jsme se složily. Každá z nás si tam vzala nějaké monsterky, takže se nám jich tam sešlo hodně (Meowlody a Purrsephone Zombie Dance, Purrsephone Basic, Robecca Basic a Art Class, Catrine NS, Frankie RM, Clawd Basic, Gigi NS, Catty 13 Wishes, moje Honey, Bonita, Toralei, Venus, Rochelle a Wydowna, ..). Hrály jsme si s Monster High na to, že Gigi se vymklo přání kontrole a všechny monsterky dostaly superschopnosti a některé se staly zlými. Potom jsme lítaly venku. Večer o půl sedmé jsme doprovodily Alču na autobus. Podívaly jsme se na skvělý animovaný film Na vlásku a byly jsme vzhůru dlouho do noci. Po tmě jsme pak hrály bafandu apod., ,,flašku", na schovávanou, .. Šly jsme spát až v 1 hod. v noci!

Úterý
Po pondělním ponocování jsme spaly až do půl desáté. :D Podívaly jsme se na EAH film Kounovace a pár EAH videí (většinu z Bouřlivého jara). Potom jsme dělaly různé srandovní scénky (EAH) a hrály Activity. Odpoledne jsme udělaly takovou Monster High ,,módní přehlídku" se skoro všemi monsterkami, které jsme u Jany měly. Např. jsme hodnotily celkový outfit, účes (vlasy), obličej/oči, pózy, boty, detailovost a originalitu oblečků, .. A postupně monsterky vypadávaly. Nakonec to vyhrála moje Bonita a Kájiny Meowlody a Purrsephone Zombie Dance (Musely to vyhrát obě, protože jsou stejné až na barvu oblečků...a o úplnou vítězku by jsme se dohadovaly ještě hodně dlouho :D.) Pak už jsme musely jet domů, ale nechtělo se mi. :-D
No, brala jsem si tam foťák, ale nakonec jsem stejně nic nenafotila.

Avatar s Catrine vyrobila Týnuše.

3 komentáře:

  1. Super. Museli jste si to tam užít. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to jste toho po mém odjezdu stihly hodně :D . Bylo to super. Škoda, že jsem tam taky nespala :) .

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych chtěla takové kámošky. Naštěstí mám jednu která se o MH zajímá asi tak 5 týdnů (učím jí vše o MH). Každopádně jste si to museli hodně užít. Páni měly jste tam opravdu hodně monsterek.

    OdpovědětVymazat