neděle 1. března 2015

Moje kresba Meowlody (a Purrsephone)

Ve středu a ve čtvrtek mě popadla velká kreslící nálada. Po středeční (podle mě povedené) Skelitě jsem si našla ve čtvrtek mezi fan arty úžasnou kresbu zlověstné Meowlody (nebo spíš její hlavy :D) a za ní je stín Purrsephone. Je od Darka Dordevice, ilustrátora série Ghúlmošek. Meowlody má vypadat podle kresby hodně zlověstně a zamračeně. Jinak ten stín se mi podle mě moc nepovedl, v mém podání se mi to zdá jako někdo, kdo si přehodil pytel přes hlavu. :D ...Ale má to být stín se zářicíma očima (okem). Co si myslíte o této kresbě?



3 komentáře:

  1. jo je to celkem podobné našla jsem si to na netu ale uznávám že je těžké to nakreslit

    OdpovědětVymazat
  2. Je to těžké to nakreslit , ale bez toho stínu by se mi líbylo víc.

    OdpovědětVymazat
  3. Dost dobrý, Meowlody vypadá zlověstně a má dost vystouplé lícní kosti (jak už jsi podotkla), muselo být těžký to nakreslit, hlavně ta ruka :) . Věřím, že ten stín se taky blbě kreslil, ale není nejhorší :) .

    OdpovědětVymazat