středa 25. března 2015

Moje kresba Kitty Spring Unsprung

Ahoj, v podstatě od předminulého týdne od soboty do soboty minulého týdne jsem kreslila zase jednu everku podle fan artu. A to Kitty Cheshire, dceru kočky Šklíby, z moc krásné inspirující edice Spring Unsprung aneb Bouřlivé jaro. Opět jsem vůbec nevystihla ten obličej ani výraz, ale to mi nikdy nejde. Ale myslím si, že se mi povedla. Co říkáte na kresbu?



+ pár postupných fotek, jak jsem Kitty kreslila




10 komentářů:

  1. Nádherná kresba! Moc se ti povedla. ;)) A taky se mi líbí, jak si nafotila jednotlivé fáze vybarvování. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to moc povedená, nádherná krezba! Taky se mi líbí postup!

    OdpovědětVymazat
  3. Kitty je jedna z mála EAH co se mi líbí a mám v oblibě. :) Moc povedená kresba, což ale obvykle bývá. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moji nejoblíběnější everku jsi namalovala překrásně a postup úža!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Povedla se ti jako vždy. :) Je moc krásná. Vymalovala jsi Kitty krásně oči. :'3 ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera ♥O♥

    OdpovědětVymazat
  7. kráané to bych nedokázala! :33 PS: mám blog jsem Maddie tady je link na blog : blog-o-eah-a-mh.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ten dess je ...... Krásnoskvělí faktje dokonalí :o

    OdpovědětVymazat
  9. Wow! :O Tak to si troufám tvrdit, že tohle je tvá nejlepší kresba vůbec. :3 Někdy ji možná také zkusím, podle tvého postupu. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná :3 moc se ti povedla, tobě a Káje K. se vždycky povede nakreslit ty vlasy! :D Já bych to nedala :P já spíš kreslím takové "realistické" obrázky xD teda nechci říct, že tohle není realistický.. ach jo, no víš, jak to myslím xD .

    OdpovědětVymazat