pátek 27. března 2015

Design | 11

Ahoj, zase jsem se rozhodla sama si splácat design v Malování. Poslední dobou jsem si strašně moc oblíbila úžasnou duchařskou pirátku Vandalu Doubloons a už nějakých pár dní jsem plánovala udělat si s ní záhlaví. Tak tohle z toho vzniklo. ↓ Je to teda hlavně s Vandalou, je tam i River s Kiyomi. Jako pozadí jsem tentokrát zvolila pirátskou loď Černou perlu z Pirátů z Karibiku, které miluju! Podle mě se to k záhlaví dokonale hodí! :) Co říkáte na nový vzhled blogu?


7 komentářů:

  1. Je hezký, ale předchozí byl hezčí... :/

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě je moc povedený! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekný , no tiež sa mi viac páčili tie designy s tvojimi fotkami MH :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super dess. Čiší z něho pirátství. :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se moc líbí, ten předchozí se mi tolik nelíbil...tenhle je daleko hezčí!

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se moc líbí :D je takový "pirátský" a moc se mi líbí, jak jsi do pozadí dala Černou perlu :3 (Piráti z Caribicu jedou xD !) .

    OdpovědětVymazat