neděle 22. března 2015

Rochellka nadšeně vítá jaro

Ahoj, už konečně začalo jaro. U nás jsou kolem cesty jen sedmikrásky, možná někde sněženky. Nejvíc květinek je asi u babičky. Tak jsem neodolala a včera jsem šla nafotit Rochelle. Jak se vám líbí fotky?











7 komentářů:

  1. Fotky jsou moc pěkné. :) U nás pořád žádné kytičky nejsou... :/

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, vaše babička se má, že má tak krásné kytičky! Jinak fotky jsou moc krásné!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, ty kytičky jsou úžasné. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Povedené fotky, nejvíce podle mě poslední a předposlední fotka. :) Jinak moje babička má také zahrádku plné květin a já tam většinou chodím fotit monsterky, protože nerada chodím ven za vrata mého pozemku. (Babička bydlí přes dvůr, dům mám postavený a jejím pozemku, kde byl kdysi statek. Jdu trošku víc do detailů, no. :D )

    OdpovědětVymazat
  5. moc krásné fotky opravdu se ti moc povedli :-)

    OdpovědětVymazat