pátek 6. března 2015

Moje sbírka Monster High (datumy, příležitosti)

Včera jsem nenapsala článek na blog, protože jsem byla u babičky (a skvěle jsem si to tam užila a nakreslila jsem Blondie Thronecoming!). :)

Dnes vám představím celou moji sbírku monsterek, která čítá 33 panenek. Všechny své příšerky mám moc ráda a v tomto článku napíšu, kdy, v jakém pořadí a k jaké příležitosti jsem je získala a ke každé přidám fotku. Když je na jednom řádku víc čísel/monsterek dohromady, znamená to, že jsem je dostala zároveň. (Ve stejný den.)

Jestli chcete, můžu připsat i (přibližnou) cenu a odkud ty monsterky mám (např. z Dráčiku, nějakého internetového obchodu, ..).

1. & 2. Cleo de Nile a Deuce Gorgon – Basic
24. prosince 2011
Vánoce

3. & 4. Draculaura – School´s Out a Clawd Wolf – Basic
2. nebo 3. února 2012
Pololetní vysvědčení

5. Operetta – Basic
10. března 2012
Za našetřené peníze

K Operettě mám i oblečky. (Fotka z minulých Velikonoc. ↓)

6. Frankie Stein – Ghouls Rule
2. prosince 2012
Za našetřené peníze

7. Venus McFlytrap – Basic
24. prosince 2012
Vánoce

Protože měla být Venus moje definitivně poslední monsterka, tak jsem další měla až skoro za rok. A to díky tomu, že se mi na ni složily kámošky. :) Potom jsem taťku ukecala ještě na další monsterky...

8. Clawdeen Wolf – Roller Maze
7. prosince 2013
Od kámošek na narozeniny

Ke Clawdeen jsem si také koupila oblečky.

9. & 10. Abbey Bominable – Scaris a Howleen Wolf – Dance Class
24. prosince 2013
Vánoce
(společnou fotku asi nemám)


11. Spectra Vondergeist – Ghouls Alive
31. ledna 2014
Pololetní vysvědčení, ale za peníze za vysvědčení

12. & 13. Meowlody a Purrsephone – Basic
12. dubna 2014
Za našetřené peníze + taťka mi přispěl asi 300,- (za velké vysvědčení)

14. Toralei Stripe – Coffin Bean
12. května 2014
Za našetřené peníze

15. Robecca Steam – Dance Class
21. června 2014
Za peníze za vysvědčení

16. Twyla – 13 Wishes
18. července 2014
Za našetřené peníze

17. & 18. Skelita Calaveras – Scaris a Honey Swamp – Frights, Camera, Action!
30. července 2014
Za zbylé peníze na pouť (kolotoče)
(asi nemám společnou fotku)


19., 20 & 21. Lagoona Blue – Skull Shores, Clawdia Wolf – FCA! a Jane Boolittle – Basic
 9. srpna 2014
Svátek
(Měla jsem mít na svátek 2 MH, ale protože na Megahračkách byl velký výprodej a Jane a Lagoo byly dohromady za cenu 1 MH, tak jsem měla 3.)


Tuhle fotku jsem fotila o velkých prázdninách u moře a mám ji i zarámovanou v mušličkovém rámečku. (Taťka mi dovolil si Lagoo na začátku letních prázdnin rozbalit a vzít k moři (abych ji tam mohla fotit) a po dovolené jsem ji dala zpátky do krabice a rozbalila jsem si ji na svátek.)

22. Gigi Grant – 13 Wishes
24. srpna 2014
Za našetřené peníze 

23. Ghoulia Yelps – Scaris City of Frights
11. října 2014
Ještě dopředu k narozeninám (místo velké sady oblečků v akci za 200,-, která v obchodě nebyla) a přispěla jsem si na ni 100,-

24. Catty Noir – 13 Wishes
5. prosince 2014
Narozeniny (jen jsem si ji rozbalila den předem :D)

 25., 26. & 27. Viperine Gorgon, Elissabat – Frights, Camera, Action! a ředitelka Krváková – Basic
 6. prosince 2014
Narozeniny



28. Jinafire Long – Scaris City of Frights)
16. prosince 2014
Za našetřené peníze a taťka mi na ni 200,- přispěl

29., 30. & 31. Avea Trotter, Bonita Femur a Sirena Von Boo – Freaky Fusion
24. prosince 2014
Vánoce

32. Rochelle Goyle – Basic
28. ledna 2015
Pololetní vysvědčení, přispěla jsem si na ni 200,-

33. Wydowna Spider/Webarella – I love fashion
29. ledna 2015
Za našetřené peníze + peníze za pololetní vysvědčení

8 komentářů:

  1. taky jich mam 33 ale všechny tu psát nebudu napíšu jen ty které máme společné :) neni jich moc ale napíšu je sem : Clawdeen roller maze,Howleen dance class, Jane basic,Viperine FCA!,Jinafire scaris,Rochelle basic to je vše :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásnu zbieročku ! :) Z týchto MH mám Cleo basic ,Clawda , Operettu ,Skelitu , Venus , Lagoonu SS a Rochelle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím, že MH sbíráš už dlouho. :) Máš moc krásnou sbírku. A ty fokty jsou dokonalé. Hlavně ta u moře, ta atmosféra, co z ní číší je suprová. Fotíš opravdu úžasně. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké fotky a sbírka. 33 monsterek je z mého pohledu hodně. :D Já mám monsterek celkem 14, své první jsem dostala na podzim roku 2013. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow! Úžasné fotky. Z tvé sbírky se mi nejvíc líbí Lagoo SS a strašně ti ji závidím. Když sem jich měla tolik jako ty moje poslední byla Scarasmed (nebo jak se to píše) Jinafire. Moc blahopřeji!

    OdpovědětVymazat
  6. Týjo, moc se mi líbí ta fotka s Abbey na třešni! A jo 33 je fáákt hodně..já jich mám 17.

    OdpovědětVymazat
  7. Pááni :D 1. skvělé fotky a 2. máš jich už hoodně :D tenhle článek úplně "charakterizuje" větu "jak šel čas" :P . Já mám akorát 4 monsterky :) .

    OdpovědětVymazat