středa 25. února 2015

Založení Instagramu – pomozte

Ahojky, chtěla jsem si založit Instagram, abych nepletla například gumičkování na tento blog o Monster High. Zkoušela jsem to včera, ale nešlo mi to. Nainstalovala jsem si ty ,,iTunes", ale očividně je to jen na hudbu a k ničemu mi to není. Chtěla jsem na svůj účet na Instagramu dávat fotky mých výrobků z gumiček, knížky které čtu, fotku mého referátu (,,vizitky") do literatury, třeba i Monster High. (Prostě moje zájmy.) Dávala bych tam staré fotky mých (nebo kámošek) monsterek. Mám totiž v počítači ohromnou hromadu starých fotek MH, ale na tento blog dávám jen ,,současné" fotky. Jenže opravdu netuším, jak si ho založit. Moc prosím, pomozte! Někdo kdo má Instagram, třeba Torinka, ○Lagoona○Blue○, Cleopatra, Neferča, ...

5 komentářů:

  1. Instagram je aplikácia , ktorú si môžeš stiahnuť v App Store pokiaľ máš produkt od Applu , ak máš mobil/tablet s androidom , tak si tú aplikáciu Instagram stiahneš cez Google Play . iTunes slúži na zakupovanie alebo prenášanie dát do produktov od Applu :) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za radu! :) Takže iTunes jsou mi k ničemu. -__- Ach jo, to mám asi smůlu, žádný produkt od Applu nemám. :-( Ach joo, škoda. Ale stejně díky, aspoň tím už nebudu marnit čas a nebudu se pokoušet přijít na to, jak si Instagram založit.

      Vymazat
    2. Torinka_de_Nile26. února 2015 v 5:57

      Ale veď si ho môžeš stiahnuť cez Google Play na mobile/tablete :).

      Vymazat
    3. Ale já mám stejně jen primitivní tlačítkový telefon (bez internetu) a tablet nemám. Protože ani jedno nechci a nepotřebuju.

      Vymazat
  2. On je instagram pokud dobře vím specializován jen na mobily. :/

    OdpovědětVymazat