středa 25. února 2015

Clawdeenin nový účes

Ahoj. Už mě začínal štvát culík mojí Clawdeen Roller Maze, taky proto, že se jí v něm trochu cuchaly vlasy. Tak jsem je Clawdeen v sobotu nakonec rozpustila. Teď se mi líbí ještě daleko víc než předtím a podle mě jí to moc sluší! Posuďte samy, tady jsou fotky.



Zezadu


8 komentářů:

  1. Ó, naprosto souhlasím, s rozpuštěnýma vlasamy je fakt fantesáktická!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! strašně moc jí to sluší!!! :)

      Vymazat
  2. Je krásná. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To okolí mě něco připomíná. Mám stejné příjmení jako ty!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm. :D :) Je to foceno z balkónu a je tam vidět trochu naše zahrada (houpačka) a zahrada sousedů. Jinak já bydlím na Moravě, v Olomouckém kraji.

      Vymazat
  4. Super nápad :) moc jí to sluší, vypadá úžasně :D tak nějak víc Clawdeenovsky :P :D .

    OdpovědětVymazat