úterý 24. února 2015

Nové EAH charaktery; panenky

Ahojky, chtěla jsem tento článek napsat už v neděli, ale nakonec jsem to nestihla. Kromě světa Monster High se objevuje spousta novinek i u Ever After High. V tomto článku vám ukážu pár nových fotek z internetu. ...A moje názory na ně.

Bunny Blanc – dcera králíká z Říše divů
Podle mě je docela hnusná... Ikdyž toho králíka fakt vystihuje. :-P
 
 
 Rosabella Beauty – dcera Krásky a Zvířete
Myslím si, že je moc krásná a půvabná. Jen mi trochu připomíná bárbínu.

Darling Charming
Noo, vím, že je to asi sestra Charmingů (Dextera a Darringa).
Líbí se mi a je nádherná, ale na Rosabellu nemá. Rosabella je narozdíl od ní ,,přirozeně" krásná, Darling vypadá nějak uměle. (Ne, to nemyslím plast.) Nafintěná, s divnou kudrlinou ve vlasech a namyšleným obličejem.

2 komentáře:

  1. Nám se docela Bunny líbí, Rosabella také ale Darling se nám nelíbí vůbec...

    OdpovědětVymazat
  2. Darling je opravdu sestra bratrů Charmingů. Jinak se mi Bunny docela líbí , Rosabella jakš takš a Darling se mi líbí.

    OdpovědětVymazat