pondělí 23. února 2015

Moje panda a srdíčko (přívěsek) + ,,diskuze"

Předminulý týden v úterý jsem stihla ugumičkovat pandu a růžové srdíčko (přívěsek)...ale moc nevypadá jako srdce.

Jinak nevadí vám, když někdy dám na blog moje výrobky z gumiček? Protože je tady dávám docela často. A tohle je blog o Monster High. Maximálně ještě vedlejší zaměření jsou Ever After High. Do komentářů napište, jestli vás to zajímá nebo ne (gumičkování). Neměla bych to asi srát na tenhle blog... :D Myslíte, že si mám třeba založit Instagram (tam se dávají fotky)? Nebo je to na prd a prostě to nikam nemám dávat? K tomuhle (jestli si to přečtete) prosím napište upřímné názory!



2 komentáře:

  1. Jů, ta pandička je roztomilá :3 :D a to srdíčko připomíná trošku takové zaoblené ale i tak rozeznatelné srdce :) . Mě vůbec nevadí, že bys tu dávala i svoje gumičkové výrobky :) aspoň to tu trochu "obohatí" :D, A ohledně toho Instagramu... nemám s ním zkušenosti, a ani ho nemám (a ani nemám v plánu si ho v nejbližší době zakládat), takže ohledně toho ti pomoct nedokážu :) .

    OdpovědětVymazat
  2. Pravdupovediac ma nič , čo sa týka gumičkovania nezaujíma a nečítam to . Instagram je skvelá vec , určite si ho založ - follownem si ťa :D .

    OdpovědětVymazat