úterý 3. února 2015

Můj pokoj pro Wydownu

Ahojky, dneska jsme měli v tělocviku supl a s kámoškou jsme hráli badminton a daly jsme 61 pinků po sobě bez spadnutí! Minulý týden v pátek jsem si zařídila pokoj pro moji novou Wydownu. O pár dní dřív jsem udělala taky primitivní pokoj pro ghúlmošky Rochelle, Robeccu a Venus. Chtěla jsem pro svoji skvělou trojici i pro úžasnou Wydownu samotný pokoj, a tak jsem vyklidila jednu moji zavírací skříňku. V dolní poličce mají pokoj ghúlmošky a nahoře (abych tam dosáhla a mohla si hrát, tak si musím stoupnut na židli) má pokoj Wydowna. Podle mě se to hodí, protože v Ghúlmoškách (knížce) mají Roch, Becca a Venus pokoj pod půdou, na které bydlí Wydowna. Jsou to opravdu hodně jednoduché pokoje, ale ani jeden nemají postel. Ghúlmošky, protože by se tam nevlezla a Wydowna proto, že má místo postele houpací síť (ze síťky od pomeranče). Ale když do ní moji pavoučici dám, tak síť většinou za pár vteřin spadne (je přilepená izolepou), takže je spíš na ozdobu. :/ Líbí se vám aspoň trošku ten pokoj? Máte taky nějaké pokoje pro svoje monsterky?


Wydowna u malého jídelního stolku

Oblečení na figuríně (ta figurína je z Wydowniny krabice)

Skříň s ostatním oblečením

Otevřená skříň

Wydowna v houpací síti


9 komentářů:

  1. Torinka_de_Nile3. února 2015 v 16:41

    Wydowna sa teda s takou izbičkou má ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám pro všechny moje MH a EAH panenky pokojíky i s postelemi.Jinak ho máaš móoc krásnej.Wydowna je určitě ráda že tě má.

    OdpovědětVymazat
  3. Z toho badmintonu mě pak bolelo za krkem :D xD . Jinak krásnej a vymakanej pokojík :D určitě nafoť i pokojík pro Venus, Robeccu a Rochelle :) :D .

    OdpovědětVymazat
  4. já nemůžu mít pro všechny moje monsterky pokoj protože mám 6 pokojový baráček a 31 mh tak to nejde PS: hezký pokoj

    OdpovědětVymazat
  5. Téda, moc vám všem děkuju!
    Crepra Bundool: Téééda, to máš fantesáktické!!! ♥ To musíte mít doma opravdu hooodně místa! :OO
    Alča H.: xD Noo, to mě naštěstí ne. Pokoj pro ghúlmošky mám nafocený, asi zítra ho dám na blog. Ale víc se mi asi líbí Wydownin pokoj.
    Anonymní: Jasně, já mám 33 MH, což je podobné, takže u mě to taky nejde. :D :( Já mám pokoj jen pro Wydownu, společný pro Rochelle, Robeccu a Venus a společný pro Tori, Meowlody a Purrsephone.

    Jinak to jídlo je od zvířátek LPS, se kterými jsem si jako malá hrála. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nediv se mám 2 obr pokojíky jenom pro sebe!

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem vytvořila pro svých 14 monsterek malou poličku-pokojík, ale upřímně toho moc lituji. Totálně jsem zničila kus zdi, takže již nic nebudu raději vyrábět. :D Jinak pokojíček je moc povedený, nejvíce se mi líbí skříň a houpací síť. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám pro svých 15 MH jednu velkou poličku a každá má pokojík..nebo spíš svoji část, přistavila jsem tam ještě 2 stolky...pro Robeccu a Gigi, ty budu už brzo mít doma...jupíííí!!!!

    taky se mi moc líbí pokoj pro Wydownu!

    PS: na mém blogu je moje polička nafocená...trochu starší příspěvek ale je tam. (http://kaja-monsterky.blogspot.cz/)

    OdpovědětVymazat
  9. moc pěkný pokojík videvně se určitě moc líbí

    OdpovědětVymazat