pondělí 2. února 2015

Fotky MH z návštěvy u kámošky Adi

Z pátku večer do soboty podvečer jsem byla u mé kámošky Adi na návštěvě. Jak jsem už psala, byla tam celá naše pětka: já, Janča (blog), Kája (blog), Aďa a Alča. Užily jsme si spoustu zábavy a srandy, i jsme se ,,trochu" bály při sledování (trochu hororového) filmu Červená Karkulka nebo při hraní ,,bafandy". ...Což se hraje pozdě v noci (po tom filmu :D) a některé z nás se schovají ve tmě v pokoji a další sedí na gauči a ty schované čekají na správnou chvíli a pak vybafnou. Pardon, že to tu píšu, ale nemůžu si pomoct. xD Taky jsem si k Adi stejně jako Kája vzala nějaké monsterky. (Wydownu, Bonitu, Aveu, Sirenu, Honey, Viperine, Elissabat a Gigi). U Adi doma jsem nafotila nějaké fotky. Byly jsme i venku, ale tam jsme bohužel nefotily. Jinak Catrine a Venus jsou Adiny sestry Terči. Já vím, že většina fotek stojí za prd, klidně mi to napište do komentářů, ale slušně, než abyste psaly, že jsou nádherné, kdyby se vám nelíbily. :D










2 komentáře: