středa 4. února 2015

Můj pokoj pro Rochelle, Robeccu a Venus

Ahoj, jak jsem psala, kromě pokoje Wydowny a kočkodlaček (Toralei, Meowlody a Purrsephone) mám ještě malý jednoduchý pokojík pro Rochelle, Robeccu a Venus. Je tam (jenom) ,,pohovka", stojan na kabelky, ,,židle" a jídelní stolek. Možná se vám ten pokoj nebude líbit, no nevím... Kdyby se vám nelíbil, tak to klidně napište... Je nevýhoda, že tam nemám postele, protože se tam nevešly. :/



Stolek s jídlem

Ghúlmošky u stolku

5 komentářů:

  1. Hmm, je celkem jednoduchý, ale líbí se mi to jídlo!

    OdpovědětVymazat
  2. A jestli můžu poradit, nalep si tam izolepou na stěny obrázky z jejich krabic! ...já to tak mám, bez nich by to u mě nebylo ono!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to by asi bylo hezčí. :) Ikdyž u ghúlmošek nemám většinou moc malé obrázky...

      Vymazat