neděle 8. února 2015

Gumičkování

Ahoj, v pátek, včera i dneska jsem ugumičkovala nějaké věci z gumiček Loom Bands. Máme teď s bráchou obří zásobu, protože jsme k vysvěgru dostali ještě dvě velké sady gumiček. V tomto článku vám ale ukážu dračí náramek (ten jsem dělala úplně na konci letních prázdnin 2014 :D) a dva další ,,speciální" náramky, které jsem dělala tento týden a berušku (tu jsem udělala v pátek).

,,Dračí" náramek

Duhový náramek s řetízkem

,,Žebříkový" náramek

Dvě velké sady gumiček (byly k nim ještě stavy)


Beruška
Tu jsem upletla předevčírem, ale nepovedlo se mi jedno tykadlo (zauzlovat).

6 komentářů:

  1. Krásné nárámky, tu berušku máme taky, akorát místo té černé sme museli dát modrou... :D Ta černá nám došla.. :/

    Clawdia a Honey

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné náramky i beruška. :) Asi bych se zase měla pustit do gumičkování a zkusit taky nějaké jiné než fishtail a ještě jeden, co nevím, jak se jmenuje, nějak monster tail. :D

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to skvěle já mám taky několik gumiček ale protože nemám stávek dělám jen ty jednoduché

    OdpovědětVymazat
  4. ja mám to druhé balenie gumičiek(teda to čo má v strede medzeru na stav)
    inač náramky sú super

    to som ja toralei160

    OdpovědětVymazat