sobota 7. února 2015

Design | 08, My photos

Už před pár dny jsem plánovala, že si udělám nové záhlaví s ghúlmoškami a tentokrát (poprvé) s mými vlastními fotkami. Dneska jsem si na to udělala čas. Původně jsem na design chtěla dát i Wydownu (taky moji fotku), ale ta se mi tam moc nehodila a víc se mi to líbilo takhle. Já vím, že se to moc nehodí, fotky z léta a Rochelle na zimní fotce. Ale mám zatím jen zimní fotky Rochelle a aspoň jednu fotografii jsem chtěla zimní. Je to jednoduchý dess, ale líbí se mi. Co si o designu myslíte?


8 komentářů:

  1. No mě se líbí :) . Řekla bych, že je to originální dess a navíc jsou na něm kvalitní a hezké fotky :) . Jen bych možná dala tu zimní fotku Rochelle doprostřed, aby byly ty letné fotky na bocích, ale to mě jen tak napadlo :) . A nevadí, že tam nejsou fotky ze stejného ročního období :) :D .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a ještě chci dodat, že ten název zuzka-zuzciny-monsterky.blogspot.cz má suprové přecházivé barvy :D .

      Vymazat
  2. Jo, mě se taky líbí, akorát je fakt že Rochelle mohla být někde kde by měla jinou barvu pozadí...strom a tak...ale to neva, i tak se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat
  3. Je to zatím nej dess co jsi kdy měla a mě se líbí že je Rochelle na pravo je to velmi originální. PS zapíšeš se mi do soutěže?

    OdpovědětVymazat
  4. Kája K (Karolína Králová)7. února 2015 v 19:54

    Jo a ještě jsem chťela dodat, že už mám na blogu 2. část fotopříběhu!

    OdpovědětVymazat
  5. Torinka_de_Nile8. února 2015 v 7:28

    Je nádherný ! :) , no ešte viac by sa mi páčil ak by namiesto tej fotky Rochelle bola fotka podobnejšia prvým dvom :) .

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasný! :) Designy s fotkami majitelů mám nejraději, a na blogspot je docela těžké design vytvořit, a o to je ještě hezčí. :)

    OdpovědětVymazat