pondělí 9. února 2015

Zimní focení ghúlmošek

Ahojík, dneska ještě než jsem jela do ZUŠky do výtvarky jsem stihla nafotit pár fotek Rochelle, Robecca a Venus ve sněhu. Už u nás většina sněhu roztálo a dneska, když jsme byli ve škole zas nasněžilo. :) A sněžilo až do večera! :D Nafotila bych víc fotek, ale sněžilo. Omlouvám se u některých fotek za tu kvalitu.






5 komentářů:

  1. moc pěkné fotky povedli se ti nejvíce se mi líbí ta 2. a poslední

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně další fotky, nemohla jsem se dočkat. Vždy se na fotky od tebe hrozně těším. Ani tentokrát jsi nezklamala, jsou krásné. Ta 2. je nejpovedenější. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, díky. Jo jo, já se taky vždycky nemůžu dočkat, kdy už konečně nafotíš nějakou MH nebo EAH.

      Vymazat
  3. Veľmi vydarené ! :)

    OdpovědětVymazat