čtvrtek 26. února 2015

Moje kresba tužkou Wydowny z knihy ,,Co je ta ghúlmoška zač?"

Minulý týden v pátek a o víkendu jsem opět nakreslila obrázek tužkou podle Ghúlmošek. Tentokrát jen s Wydownou z knihy ,,Co je ta ghúlmoška zač?". Myslím, že se mi kresba povedla víc než ta předchozí (s ghúlkami sedící u stolu ve straškantýně).
O prázdninách asi budu hodně kreslit, včera jsem dokreslila Skelitu. A myslím, že se mi povedla.
Co si myslíte o mojí kresbě Wydowny? Kreslíte raději tužkou nebo jinou technikou? Líbí se vám víc moje kresby tužkou nebo pastelkami?


6 komentářů:

  1. Ooo, ta je povedená, moc se mi líbí jak sis vyhrála s pozadím a 6ti rukama! I když na Skelitu to asi nemá...Ta je dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  2. Je moc krásná. :) Povedlo se ti to. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím ,že kreslíš nádherne aj ceruzkou aj pastelkami ! :) Samozrejme ani táto Wydoena není výjnimkou . Ja kresliť neviem :/ , takže nekreslím rada ničím .

    OdpovědětVymazat
  4. Je to krásná kresba :) myslím, že je to jedna z nejpovedenějších, které jsi z Ghůlmošek kreslila :) . Líbí se mi, jak sis pohrála s pozadím, detaily a stínováním :D vypadá to přesně jako z Ghůlmošek :) . A já nejraději kreslím tužkou (jak jinak :D ) protože mi s ní jde líp stínovat... atd. :D .

    OdpovědětVymazat