sobota 17. ledna 2015

Životopis Vandaly Doubloons

Ahoj, víte, jak jsem minulý týden v pátek psala, že jsem vyhrála v té anglické soutěži (Ladder)? Jak jsem vyhrála bloček, diplom, propisku a čokoládovou tyčinku. Přemýšlela jsem, na co ten bloček použiju. Bylo mi ho škoda použít na úkoly, protože máme od školy ,,Diáře". :D Nakonec jsem se rozhodla, že si do něho budu přepisovat profily Monster High studentů. Těch, kteří jsou jen na anglických stránkách a třeba jsou noví. A třeba tam namaluju i nějaký malý obrázek nebo nalepím malou omalovánku. Zatím tam mám životopis Vandaly, River a Marisol. Přeložila jsem to v překladači, takže to nemusí být přesné. Myslím, že to z té fotky snad docela jde přečíst. Tak tady je profil Vandaly, mé nejoblíbenější nové monsterky z filmu Haunted... :)


Tady jsou ostatní dva životopisy, které tam zatím mám a fotka bločku.




4 komentáře:

  1. :-) taky jsem si jeden čas profily opisovala ale teď už ne nemám na to trpělivost :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super :) Já jsem taky dřív překládala úplně všechny MH profily, ale už na to nemám čas ani nervy :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký bloček, gratuluji ti k němu! :) Já tedy nesnáším opisování, nemám na to vůbec nervy, takže máš můj údiv. :D Jinak moc hezky píšeš. :)

    OdpovědětVymazat