neděle 18. ledna 2015

Spectřin časák 2

Ahojky, jak vidím, náš Spectřin časák vás zajímal docela dost. Víc než jsem si myslela. Děkuju za ty komenty, moc mě potěšily! :) Chtěly jste, abych nafotila i Spectřin časák 2, který jsem s Janou a Kájou dělala na v roce 2013 začátku školního roku. Myslím, že jsme se od té doby hodně zlepšily a třetí Spectřin časák je zatím nejlepší. Druhé číslo našeho časopisu má sice víc než o polovinu stran méně (proto je secvaklé; není tak tlusté), ale i tak doufám, že se vám bude líbit. Budu strašně ráda za každý koment, názor či dotaz. :)

Spectřin časák 2


Titulní strana
Titulku samozřejmě jako vždy dělala Kája.

Kresba Nefery
(Nakreslila Kája.)

MH příběh Strašidelný hrad
Tento příběh jsem napsala a vymyslela já, ale není vůbec, no...,,příšerkovský" (Monster-High-ovský).


(Ten obrázek mají být duchové. :D)

Kresba a profil Robeccy Steam
(Obojí jsem dělala já, ale Robecca není nijak moc povedená.)

Profil Jinafire a Abbey
(Oba životopisy jsem sepsala já, Kája nakreslila Jinafire.)

Kresba Abbey SCOF a Catty
(Abbey jsem kreslila já, Catty Kája.)

Profil Catty a Venus
(Profil Catty sepsala Jana, profil Venus já a Venus nakreslila Kája.)

Monster křížovky (už vyluštěné)
(Křížovku na levé straně jsem dělala já, další dvě Kája.)

Další monster křížovky
(Tyhle křížovky taky udělala Kája.)

Monster High Scaris
(já)

Kresba Clawdeen a Draculaury Scaris
(Obě jsem nakreslila já.)

Kresba Frankie Scaris a předposlední strana
(Frankie jsem kreslila já, stranu vedle jsem dělala já a Kája + jsme se na ní my tři ,,podepsaly".)

Poslední strana
Tohle je úplně poslední strana tohoto časopisu. Dělala jsem ji já. (U Spectřina časáku 3 poslední stranu nemáme.)

6 komentářů:

  1. Moc hezké. :) Je vidět, že jste si daly záležet, moc pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné je vidět ,že jste si daly opravdu záležet :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Časopis se vám moc povedl, holky ! Jinak, Zuzko nezapomeň si u mě vyzvednout ceny za MH testík ( funsite-mh.blog.cz )
    Třešňa

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasne nakreslený a vymyslený časopis! Určite ste si na tom dali záležať!!!

    Bri<3

    OdpovědětVymazat
  5. velmi pekné pred 2 rokmi som zo svokou kamoškou robila tiež MH časáky :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo to je hrozně hezký. Mpc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat