pátek 16. ledna 2015

Náš (mě a kámošek Káji a Jany) časopis MH: ,,Spectřin časák"

Ahoj, vzpomínáte si ještě, jak jsem někdy asi v říjnu (prostě na podzim) psala, že s mými dvěma kámoškami Kájou a Jančou děláme náš vlastní Monster High časopis  s názvem Spectřin časák? Asi nevzpomínáte... No, patřila do něj například tahle moje kresba: Lagoonafire.  
Co to vlastně je? Náš vytvořený vlastní MH časopis s názvem Spectřin časák, který jsme ,,vydaly" (no, udělaly) už potřetí. Děláme ho od roku 2012 každý rok na podzim, většinou někdy začátkem školního roku. Spectřin časák 2 (z roku 2013) mám doma já (tedy originál). Poslední (třetí) Spectřin časák má doma moje nej. kámoška Kája, já ho mám okopírovaný.
Chtěla jsem ho jako minulý secvaknout, ale oproti minulému je tento víc než 2krát tlustší a tak to nešlo. xD Každopádně v tomto článku vám ukážu fotky celého časopisu a pod každou (dvoj)stranu napíšu, kdo ji dělal. ;)
...Jinak kdyby jste chtěly, mohla bych nafotit i druhé číslo, pokud by to někoho zajímalo (to má jen 19 stran).

Spectřin časák 3

 Zaměření našeho třetího časopisu bylo hlavně Freaky Fusion a nové postavy z tohoto filmu, ale také například edice Ghoul Sports.

Titulní strana
Titulku dělala jako vždy Kája.

 Časopis i s plakátem (na něm jsou nalepené vybarvené omalovánky kočkodlaček...vytisknuté vymalované omalovánky, které jsme nalepily, jsme v časáku hodně používaly) a ,,dárkem" – nepovedenými fanynkovskými kartičkami.
(,,Dárek" a plakát jsem dělala já.)

Obsah
 (Kája)

Obrázky MH z edice Ghoul Sports a můj ,,popis" edice.
 (já)

Kresba Spectry (Kája) a Toralei (já) + menší popis edice GS a Toralei.

Životopis Toralei a stránka věnovaná edici Ghouls Night Out.
 (Životopis Tori jsem dělala já, GNO já, Kája i Jana dohromady.)

MH příběh Jarní prázdniny
 (Napsala a nakreslila Jana.)

Kresby Bonity Femur a Avey Trotter
 (Bonita: Kája, Avea – Jana nakreslila obrys, já jsem ji vybarvila)

Kresby Sireny a Frankie Freaky Fusion
 (Obě kresby: Kája.)

Kresby Clawvenus a Dracubeccy
(Obě kreslila Kája.)

Kresby Cleolei (+ popis filmu Freaky Fusion a spojených ghúlek) a Lagoonafire
 (Obě strany: já.)

Lagoona a Jinafire se spojily do Lagoonafire a životopis Neighthana.
 (Obě strany: já.)

Životopis Avey a Sireny
 (Obě strany: já, ale omalovánku Sireny vymalovala Jana.)

Profil Bonity a Madison
Tím už končí největší zaměření časopisu Freaky Fusion a začínají MH zpěvačky.
(Obě strany: já.)

Kresba Catty + text refrénu písně My jsme Monster High (česky a anglicky) a kresba Casty
 (Strana s Catty: já. Castu kreslila Kája.)

Kresba Casty Fierce
Tuto podle mě úchvatnou Kájinu kresbu Casty jsem vám musela vyfotit i zvlášť! ♥

Profil Casty
 (já)

Dvojstrana o knize Ghúlmošky se chtějí bavit
Tu jsem dělala já společně s Janou. Jana nakreslila obrázek na druhé straně dole, malé obrázky (např. Chewlian) a nadpis. Já jsem napsala popis knížky a nakreslila obrázek na první straně a slečnu Křidélkovou (obrázky jsou tam přilepené, ale já mám okopírovaný časák).

Cleo de Nile Butik
Jana nakreslila Cleo z edice Vampire Butik, kterou sama má jako panenku.

Draculaura Butik
 (Opět Janina kresba.)

Tipy na zabijácký styl od Jane Boolittle
 (Celou stranu jsem dělala já a text vymyšlený mnou samozřejmě!)

Navrhni si monsterku (to jsem dělala já) a Tipy na zabijácký styl od Venus McFlytrap (dělala Kája).

Navrhni si monsterku (druhá, dělala ji Kája, ale je slabě, proto není moc vidět) a profil Skelity (sepsaný mnou) + deníček (opsaný ze Skelitina deníčku).

Kresba Skelity a profil Catrine
 (Obojí jsem dělala já.)

Profil Rochelle
 (já)

Kresba Rochelle (SCOF)
(Kreslila ji Kája na čtverečkovaný papír a je nalepená na bílém papíru.)

Profil Honey
(Kája)

Omalovánky (vytisknuté z internetu + nalepené)
 (Celou stranu jsem dělala já včetně tisku omalovánek. ;) :D)

Další omalovánky a Monstr-křížovky Freaky Fusion
 (Křížovky jsou už vyluštěné, obě strany jsem dělala já.)

Další monstr-křížovky
(První strana: já, druhá strana: Jana.)

Tento článek mi zabralo opravdu hodně času sepsat, tak doufám, že vás bude článek a náš vlastní vyrobený MH časopis zajímat a napíšete nějaký komentík. ;) Opravdu budu ráda za každý názor, komentář či otázku. → Pokud jste něco nepochopily, tak se můžete zeptat.

14 komentářů:

  1. Úžasné, nic originálnějšího jsem snad na blogu o MH ještě neviděla. Vypadá to nádherně a je vidět, že jste si na tom ty i tvé kamarádky daly opravdu záležet. Určitě ještě zveřejni fotky druhého čísla! :) Kéž bych měla na něco takového já trpělivost a měla to s kým vytvořit. Žádnou kamarádku v mém věku už monsterky nebaví. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju!!! Ani nevíš, jak jsi mě tím potěšila!! :D :o) Dobře, nafotím teda i druhé číslo. :)) Chudáku. :/ Je docela blbé, když svoje nadšení z nových monsterek, focení, dělání MH časáků :D, hraní, .. nemůžeš sdílet s žádnými kámoškami.

      Vymazat
  2. Je to úžasný nápad.A mám štěstí ,že to můžeš dělat se svými kamarádkami.Časopis je skvělý a všechno v něm.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Torinka_de_Nile17. ledna 2015 v 6:53

    Wow , skvelý nápad ! :) Ste šikovné , ja by som na toľko kreslenia / písaňia nemaka nervy ! :D Máte tam nádherné ilustrácie a všetko ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je... tak... Nádherné! :O To je vážně moc pěkná ruční práce. :) Určitě udělejte další, je to nádhera! ;)

    PS: Děkuji moc, že používáš moje oddělovače! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Cleopatra ( líná se přihlásit -,- )17. ledna 2015 v 9:42

    Zuzi, to je opravdu mega originální ! :3 Kresby jsou překrásné, je vidět, že jste si s tím daly práci. Druhé číslo určitě nafoť ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je úžasné!!! To bych nedokázala a jediná holka co má mh kromě mně je jedna co má jen 1 a nebaví jí. No já bych ses tim asi tak nepiplala a určitě vifoť i druhý díl!

    OdpovědětVymazat
  7. Ptala ses jak se nahrava video na blogger já to dělam z mobilu ale umím to i z pc. Pokut se smím zeptat máš mobil z wifi a fuknčním internetem nebo tablet či cokoli a z čeho chceš nahrád video????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, to nemám...ani ani nechci. Já videa natáčím foťákem, ale na blog mi nešla dát a YT kanál nemám... :/

      Vymazat
  8. Chceš vědět jak se nahrava video tak pokut se smim zeptat máš mobil s wifi a z čeho video chces nahrat z kamery mobilu ci tabletu nebo neco jineho?

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, tys to dala na blog, bezva!,..aspoň to někdo ocení a nezůstane to jen tak mezi náma třema..., :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dovol? Jak jen mezi třema? My jsme to s Aďou taky viděly a ocenily :D :P
      Mimochodem Zuzu, je to supr :) .

      Vymazat
    2. jo
      PS: to sem já Aďa

      Vymazat
  10. Moc pěkný časopis :) A pěkně kreslíš (kreslíte :D).

    OdpovědětVymazat