neděle 25. ledna 2015

Zimní první focení kočkodlačí zpěvačky Catty

Ahoj, to je tak krásný pocit, když napadne sníh! Včera odpoledne u nás napadl sníh a je ho docela dost. :) Ta zasněžená zimní krajina tak láká a proto jsem neváhala a šla jsem konečně poprvé nafotit moji překrásnou kočkodlačí zpěvačku Catty Noir. A také jsem nafotila Sirenu spolu se Spectrou. Tady vám ukážu fotky Catty, která je strašně moc fotogenická a úžasně se mi fotí! Jinak fotek je třináct, což je Cattyino oblíbené číslo. Doufám, že se vám budou fotky líbit a i kdyby ne, můžete to napsat.














5 komentářů:

  1. wow tie fotky sú super.chceš byť Affs?
    PS.to som ja Toralei160

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásný, nádhera, prostě no comment :D .

    OdpovědětVymazat
  3. Krááása!Mimochodem fotí se ti Catty dobře i když není sníh?Třeba v lese a tak.Já totiž nevím jestli si jí mám koupit,jestli nesplývá moc s pozadím a potřebuju radu od zkušené fotografky ;) :D

    OdpovědětVymazat