pátek 23. ledna 2015

Pár fotek Clawdeen SO a úžasné boty

Ahoj, dívala jsem se na web The Ghoulie Show, odkud pocházejí některé úžasné fotky z webu monster-lili.tumblr.com. Je tam spousta úžasných fotek monsterek! Těchto pár vám tady ukážu, protože mě zaujaly a pro ty boty je boží nebo úžasné slabé slovo... Autorka těchto nádherných fotek má můj obrovský obdiv (takhle bych taky někdy chtěla umět fotit!). Rozpuštěné vlasy a žlutá mašle podle mě Clawdeen moc sluší.

 

 

Nepopsatelně úžasné boty
 

5 komentářů:

  1. Wow, tak to je skvělý! :D Jen u těch fotek Clawdeen nejde vidět její "ofinka". Uvažuju, že mojí Clawdeen School´s out taky možná rozpustím vlasy, ale pořád nevím :) . Kdyžtak mi tady někdo můžete poradit :) .

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle Clawdeen je hezká:_). A ty boty taky:D. P.S.: Máš u mě diplom za bleskovku:).

    OdpovědětVymazat
  3. Torinka_de_Nile25. ledna 2015 v 5:59

    Clawy SO by som hrozne chcela , je nádherná na tých fotkách :'

    OdpovědětVymazat