pondělí 26. ledna 2015

Dvě duchařské ghúlky – Sirena a Spectra – pózují

Ahoj, jak už jsem psala, v sobotu odpoledne u nás napadl sníh a sněžilo taky v neděli, tak jsem (i přes to drobné sněžení) šla fotit po mojí hrůžasné Catty ještě Sirenu se Spectrou. Tady jsou jejich fotky. Ach, to je tak kouzelně úžasné, když je sníh!











5 komentářů:

  1. Taky mám obě dvě panenky jinak foto je opravdu hrůžasné hlavně to druhé ja Sirena odplouvá ze záběru(teda jestli to bylo tak myšlené)Máš pravdu sníh je opravdu ŮŽASNĚ HRŮŽASNÉ.U nás taky sněží dnes půjdu fotit mou Gildu.
    Až tu budeš tak napiš.Jo a změnila jsem si jméno z Julie na Crepra Bundool.Tak zatím.

    OdpovědětVymazat
  2. 3. fotka je dokonalá!!!

    PS: většinou jsem komentovala jako Kája K., v souvislostech se svým novým blogem se pokusím vymyslet si lepší přezdívku...

    OdpovědětVymazat
  3. No páni Zuzu, to ses překonala :D jsou to krásné fotečky :D .

    OdpovědětVymazat