čtvrtek 29. ledna 2015

Úžasný dnešek

Ahooj, z dnešku se nakonec vyklubal úžasný den, prostě bombastický! Sice jsem měla na vysvěgru jednu dvojku (jinak samé jedničky) → (zatím jsem měla vždycky samé jedničky), ale dostala jsem zas pochvalu ředitele školy. A doma jsem šla fotit moji novou nádhernou Rochellku Basic ve sněhu. Potom nám s bráchou dala babička odměnu za vysvědčo (penízky, takový hezký ušitý ,,měšec" na peníze a obří sadu gumiček → asi 4 000 ks i se stavem!). Téda, to je úžasné! Nový stav se fakt bude hodit, ten starý se nám trochu rozbil (a né, nezacházeli jsme s ním nijak hrozně). Takže budu moct uplést z gumiček berušku a spoustu dalších věcí. Večer jsem si pak pohrála s ghúlmoškami (Rochelle, Robeccou a Venus) a ostatními příšerkami. ...Což mě moc bavilo. Večer pak taťka přivezl Wydownu I ♥ fashion, která mi přišla z Legenia. Mám ji za našetřené peníze + peníze za vysvědčo. (Na Rochelle jsem si přispěla jenom 200 Kč (myslela jsem, že si ji mám zaplatit celou, ale taťka mi zbytek doplatil → za vysvědčo) a tak mi zbyly nějaké peníze od babiček + moje, tak jsem si ještě koupila Wydownu). Nakonec mi dovolil, abych si ji už rozbalila. (Ještě totiž nemám penízky od druhé babičky. ...Ale budu mít.) A mamka ještě večer přivezla zákusky, na kterých jsme si pochutnali! No, super, jestli jste došli až sem. :D

(Fotku jsem fotila já!)

4 komentáře: