pátek 30. ledna 2015

Moje 33. monsterka Wydowna Spider/Webarella I ♥ fashion

Ahooj, jak už jsem včera psala, už od včerejška mám úžasnou pavoučici Wydownu Spider neboli Webarellu, dceru Arachné. Je z edice I love fashion, tudíž má tři sady oblečků, troje boty, kabelku a spoustu doplňků, jako například náramky. Je naprosto úžasná!!! ♥ Je suprové, že se jí dají skvěle kombinovat a převlékat oblečky! Já jsem si ji už včera večer převlékla do oblečku, který se mi z jejích outfitů líbí nejvíc: do žlutých mini-šatů, bot a vzorovaných legín. Ty boty se mi sice z trojích párů Wydowniných bot líbí nejméně, ale zas se hodí k těm šatů. Tady jsou nějaké fotečky, které jsem s Wydownou včera večer doma nafotila. Prostě jsem nemohla odolat – ona je tak strašně fotogenická!

V krabici (ta krabice má úžasné pozadí, které jsem si nechala!)
 

Polorozbalená

rozbalená Wydowna v oblečku, který měla na sobě. Ty šaty jsou komiksové: je na nich komiks se superhrdinkou Webarellou. Což je vlastně Wydowna.

Převlečená ve žlutých mini-šatech, botech, stříbrném pásku a modrých legínách. 
Líbí se vám Wydowna více s páskem nebo bez pásku?

Mně se asi líbí víc s páskem, protože bez pásku mi připadá moc jednoduchá.



,,Podívejte, tohle je moje muška Shoo."




Záběr na obličej

11 komentářů:

  1. Torinka_de_Nile30. ledna 2015 v 12:30

    Je nádherná , gratulujem !

    OdpovědětVymazat
  2. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuujj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co třeba slušněji vyjádřit, že se ti tahle monsterka nelíbí?
      Jinak gratuluju :) je hezká, a líbí se mi víc s páskem :) .

      Vymazat
    2. Cha, tak to byl fakt inteligentní komentář...mě se hodně líbí ve žluté!

      Vymazat
    3. Přesně xD
      Pro podobně retardované Anonymy:
      1. napiš svoje jméno/přezdívku, ať víme, že na tenhle blog třeba chodíš a ne že jenom otevřeš nějaký blog, napíšeš "fuuuuuuuuuuuuuujj" a zas vypadneš
      2. pokud se ti něco nelíbí a nenapíšeš to slušně: bye :D

      Vymazat
  3. Měvse líbí víc s páskem a je krásná

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásná. :) A s páskem je hezčí než bez.

    Clawdia a Honey

    OdpovědětVymazat
  5. Je moc pěkná gratuluji.Moc jí to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Je úžasná, všechno ji moc sluší. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Já asi budu mít tuhle... A je krásná :-)
    Robecca Steam ;-)

    OdpovědětVymazat