středa 28. ledna 2015

Moje 32. monsterka Rochelle Goyle Basic

Jupí, už dneska večer taťka přivezl Rochelle Basic, kterou jsme objednali z internetového obchodu i-hračkářství za 832,- včetně poštovného. Rochellka je nádherná, mám z ní radost a její mazlíček Roux je úžasný! :) Ach, nemohla jsem tomu uvěřit, ještě ke konci minulého roku 2014 jsem si už myslela, že Rochelle Basic nebudu mít (a pořídím si Scaris, ikdyž ta je hrůchvatná, ale zas třeba nemá mazlíčka), protože na detske-zbozi.net ji zdražili na 1000,- což bych za ni zas nedala. Už jsem ji dala do malého jednoduchého pokoje s Robeccou a Venus (v poličce v uzavřené skříňce), do kterého jsem včera dala/vyrobila věci. Sice Robeccu z těch tří ghúlmošek nemám Basic, ale můžu si k ní časem pořídit Pennyho zvlášť. A teď už fotky Rochellky. Líbí se vám tato Rochelle? Máte ji také nebo máte nějakou jinou Rochelle?

V krabici

Rochelle s doplňky (měla také hřeben a stojan)

Český deníček

Její mazlíček chrlič gryf Roux

A dvě fotky na závěr. :)


10 komentářů:

  1. Ja mám Rochelle scaris.Táto je tiež super.Pekné fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *to som ja toralei160*

      Vymazat
    2. My máme také Rochelle Scaris. :)
      Jinak gratulujem k této Rochelle, tato je také krásná.

      Clawdia a Honey

      Vymazat
    3. Taky mám Rochelle Scaris, tahle není až tak hezká jako ta Scaris, ale není špatná...

      Vymazat
  2. Torinka_de_Nile29. ledna 2015 v 15:28

    Gratulka ! :) Ja ju mám tež , je fakt nádherná .

    OdpovědětVymazat
  3. gratuluji je moc krásná já ji mám též jen se mi od ní jaksi poztráceli doplňky :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná mám ji také.Samozřejmě moc blahopřeji.A nádherný vysvědčení!

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji! :) Tuto Rochelle mám taky a je opravdu kouzelná. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásná gratuluji já rochelle nemam

    OdpovědětVymazat
  7. Je super já mám tuhle a máš Scarah?

    OdpovědětVymazat