pondělí 19. ledna 2015

Promo fotka Kitty Cheshire Spring Unsprung

Ahojky, jupí, konečně je pondělí za mnou. Taky jsou pro vás tak dlouhé a náročné pondělky? My jsme dneska neměli fotokroužek po škole (protože učitelé měli poradu) a tak jsme s kámoškou šly dřív. Podívaly jsme se do knihkupectví a chtěly jsme jít do výtvarky, ale rozmyslely jsme si to a šly jsme do Dráčiku. Tak přes půlku města. :D Pak jsme prohrabaly všechny regály s MH (i s EAH) a šly jsme zpátky. Výtvarku jsme stihly včas. :D 
Jinak na internetu (monster-lili.tumblr.com) se objevila kvalitní promo fotka panenky EAH Kitty Cheshire z edice Spring Unsprung. Podle mě je krásná, ale má přehnaný úsměv...který vůbec není zlomyslný. Podle mě to Kitty nevystihuje, ale líbí se mi.

neptunableu:

Spring Unsprung Kitty, exclusive to WalMart


She’s cute! 

3 komentáře:

  1. Souhlasím s tebou. Kitty jsem si jako panenku představovala úplně jinak, ale i tak je nádherná. Kombinace světle modré barvy s fialovou je neskutečně krásná. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta se mi moc nelíbí, připadá mi přeslazená a vadí mi ten úsměv. Kitty jsem si představovala jako panenku dost jinak, ale ujde :D

    OdpovědětVymazat
  3. Je hezká ale ten úsměv vůbec Kitty nevstyhuje.

    OdpovědětVymazat