úterý 6. ledna 2015

Pár MH a EAH novinek

Ahoj, novinek je i od Nového roku spousta. Jak už Monster High, tak i Ever After High novinek. V poslední době se objevily první fotky MH z edice Boo York, Boo York, Freak du Chic či Ghoul Fair. Z EAH novinek též přibyly nové kolekce i postavy. Tyto novinky už sem asi dávat nebudu, protože jste si je mohli přečíst na více blozích.

Fotka Monster High figurek

Tohle je fotka úplně nových (zadní řada) a trochu starších (přední řada) roztomilých figurek monsterek. Moc se mi líbí Frankie, Draculaura nebo Twyla.
marsmcflytrap:

The new vinyl figures!
 

Krabice panenky EAH Duchess Swan 

Nedávno jsem na blog dala novou fotku panenky Duchess v krabici z internetu a nyní se objevila i fotka krabice zezadu.


EAH panenka Ginger Breadhouse v krabici

Na webu monster-lili se objevila také nová fotka everky Ginger v krabici. Je to dcera ježibaby z pohádky O perníkové chaloupce a taky tak vypadá. Už se mi začínala líbit, ale bez brýlí její obličej vypadá hrozně.
niksdolls:

Ginger Breadhouse in box http://cforum1.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread


She’s so cute :3

Animace Ginger

Já vím, to se do novinek nepočítá, ale i tak. Je to krásná animace. :)
 

10 komentářů:

  1. Ginger je D-O-K-O-N-A-L-O-S-T ! ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Torinka_de_Nile6. ledna 2015 v 19:24

    Figuúky a Duchess sú skvelé novinky ! :) Ginger sa mi nepáči.

    OdpovědětVymazat
  3. Ginger mi připadá vcelku hezká, co se týče figurek, tak bych si nekoupila ani jednu, ale jinak nejsou nejhorší. A na Duchess mám stejný názor jako na Ginger... :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zavítej prosím na můj blog...

    OdpovědětVymazat
  5. Ty figurky jsou úžasné. :3

    P.S. To jsme my, Clawdia a Honey

    OdpovědětVymazat
  6. Neudělala by jsi mi dess? Pleaseee

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělala bych ti design, ale já designy neumím. Maximálně jsem schopná v Malování splácat např. tohle: http://zuzka-zuzciny-monsterky.blogspot.cz/2014/10/design-02.html a tohle http://zuzka-zuzciny-monsterky.blogspot.cz/2014/11/design-03.html

      Vymazat
  7. z figurek se mě osobně líbí Rochelle,Spectra a Cleo:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Figurky nejsou špatné, ale nekoupila bych si je :) . Duches je krásná :3 a Ginger je slaďoučká xD :D .

    OdpovědětVymazat