neděle 4. ledna 2015

Moje další výrobky z gumiček

Už nějakou dobu plánuju sem dát moje ostatní výrobky z gumiček (nepočítají se náramky, prstýnky, náhrdelníky). V těchto článcích najdete ještě pár mých výrobků z gumiček: ZDE a ZDE.

Zvonečky (každý má i ,,cinkátko", ale u růžového zvonku není vidět)

Třetí zvonek (ten jsem dala bratranci k narozkám)

Moje 1. upletená vločka (tohoto typu)
(celkem jsem upletla 4 vločky tohoto typu)

Moje 4. upletená vločka

Všechny vločky (až na jednu, kterou jsem dala tetě se strýcem) 

6 komentářů:

  1. Krásné výrobky. :)
    P.S. To jsme my, Clawdia a Honey

    OdpovědětVymazat
  2. Cleopatra ( líná se přihlásit -,- )4. ledna 2015 v 15:59

    Nádhera. :')

    OdpovědětVymazat
  3. Je to moc pěkné, já na to nemám nervy.

    OdpovědětVymazat
  4. Wow! Já vůbec nevim jak na to

    OdpovědětVymazat
  5. Super :D já bych na to asi neměla moc čas a jak už tu psala Týnuše, ani nervy :D .

    OdpovědětVymazat