čtvrtek 8. ledna 2015

Moje kresba Bonity Femur

Ahojky, pardon, že jsem tu včera nebyla. V úterý a ve středu jsem kreslila nádhernou monsterku Bonitu Femur podle jedné překrásné kresby od Darka Dordevice (, který ilustroval knihy Ghúlmošky), neboli fan artu. Kreslila jsem ji mými novými akvarelovými pastelkami, které jsem dostala na Vánoce. Barvy se dají rozmývat vodou (tj. štětcem :D), což jsem taky udělala. No, nejhorší ta kresba podle mě není. Můžete se k ní vyjádřit do komentářů, jestli se vám líbí, či naopak ne.

...Hlavně ji prosím moc neporovnávejte s předlohou (pokud víte, která to je), protože se jí zrovna moc nepodobá... :D


8 komentářů:

  1. Je moc pěkná. :)

    P.S. To jsme my, Clawdia a Honey

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásná myslím že bych to lépe nedokázala

    OdpovědětVymazat
  3. Cleopatra ( líná se přihlásit -,- )9. ledna 2015 v 16:28

    Wow. *-*
    Jinak byla jsi nominována do soutěže MH & EAH Miss 2015. Pokud souhlasíš se zveřejněním své fotky na mém blogu, odepiš mi prosím na můj blog či na e-mail elgabo@seznam.cz a pošli mi svou selfie. Pokud nesouhlasíš a nechceš se zúčastnit, i tak mi napiš. :D :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počkat, já přece nebyla nominovaná do soutěže MH & EAH Miss 2015, ne?

      Vymazat
  4. Nakreslila jsi ji moc krásně :D .

    OdpovědětVymazat