sobota 3. ledna 2015

Nová fotka Duchess Swan v krabici

Na internetu se objevila opět další fotka Ever After High panenky Duchess Swan. Tentokrát je na fotce Duchess v krabici. Mě se moc líbí, ale to už jsem psala minule. No, dokonce jsem uvažovala jestli si ji někdy nepořídím. Ale zatím nevím, každopádně je moc povedená. :) Líbí se vám Duchess? Uvažovali jste o ní, že by jste si ji pořídili?

showingmytruefeathers:

Duchess Swan in box! AHHHHHHHHHHH

8 komentářů:

  1. Použijem a dám zdroj je naozaj krásna 8O

    OdpovědětVymazat
  2. Torinka_de_Nile3. ledna 2015 v 11:16

    Je prekrásna , tiež nad ňou premýšľam :)

    OdpovědětVymazat
  3. Duchess vypadá moc dobře, ale nepořídíme si ji. :)

    P.S. To jsme my, Clawdia a Honey

    OdpovědětVymazat
  4. Cleopatra ( líná se přihlásit -,- )3. ledna 2015 v 16:35

    Je to dokonalost. :'3 ^^

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá velmi dobře je možné ,že v budoucnu přibyde do mé sbírky

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásná ale EAH já nezbírám

    OdpovědětVymazat
  7. Mě zítra příjde

    OdpovědětVymazat