pátek 2. ledna 2015

Hrůzlywoodská maskérka na scéně

Včera jsem kromě Raven na procházce nafotila ještě dopoledne Viperine Gorgon, moji nádhernou hrůzlywoodskou maskérku. Bylo to Viperinino první focení. Včera napadl ještě sníh a bylo ho opravdu dost, ale dneska už trochu roztál. Tak jsem aspoň využila příležitosti. :D K fotkám se jako vždy můžete vyjádřit do komentů. ;)






Viperine se brodí hlubokým sněhem


Líbí se vám fotky?
Která nejvíc?
Líbí se vám Viperine, popř. máte ji doma? 


7 komentářů:

  1. Torinka_de_Nile2. ledna 2015 v 18:35

    Super fotky ! :) Najviac sa mi páči posledná fotka a Viperine nemám .

    OdpovědětVymazat
  2. Cleopatra ( líná se přihlásit -,- )2. ledna 2015 v 19:59

    Super fotky, Vip mám taky. :'3

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky, nejhezčí je podle mě 2. fotka. Jinak já Viperine nemám, není to ale špatná monsterka. ;) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotky nejvíce se mi líbí poslední :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí
    První a poslední
    Nemam a popravdě řečeno u mně nepatří ani k nehlepšim ani k nejhorším

    OdpovědětVymazat
  6. Viperine nemám,ale je moc hezká (osobně jsem spíš na eah,než na mh)

    OdpovědětVymazat