pátek 9. ledna 2015

Smíšené pocity, škola a hromada úkolů...

Ahoj. No nevím, jestli se vám budou chtít číst tyhle kecy, ale v tomhle článku se taky dozvíte, kterou monsterku jsem dneska (mimochodem poprvé) nafotila. :D Shrnu to takhle. V pondělí jsme psali písemku z přírodopisu, na kterou jsem se koncem vánočních prázdnin učila. Mám z ní jedničku. :) Ve středu jsme psali test z fyziky, ten mám taky dobře. :) (Potom jsme si říkali správné odpovědi.) Ve čtvrtek jsme psali pololetku z matiky, tu mám asi jakž takž dobře. No, prostě vesměs celý týden jsem měla dobrou náladu. :) A zatím každý den včetně pondělí (to si obvykle nehraju, protože kvůli kroužkům jsem doma v sedm hodin!) jsem si hrála s mými monsterkami. Dneska ráno jsem se navíc vzbudila a znáte ten nádherný pocit, když přes noc nasněží? Tak u nás nasněžilo a hodně! :DD ♥ No, dnešek ve škole byl takový střídavý... První hodinu v češtině jsme dostali známky z pololetní písemky. Mám jedničku a jen 1, 5 chyb! V matice jsme hodně počítali, v zeměpise psali malou písemku (z deseti mám asi dvě chyby), fyzika – supl: byla to strašná nuda, ájina byla normálka a v infošce jsme naštěstí nepsali test. A moc mě potěšilo, že jsem z blogu (informatického) dostala 1 *. A to nejlepší (nebo možná 2. nejlepší): vyhrála jsem spolu s dalšími žáky soutěž Ladder (anglická soutěž, úkol je napsat co nejvíc slov na dané téma). A jako cenu jsem dostala diplom, čokoládovou tyčinku, bloček a propisku. :D :)) Ale příští týden píšeme strašně moc písemek, takže se budu muset dneska a o víkendu učit. :P :( ...A to v neděli jedeme k babičce. A ještě jí chci vyrobit dárek! :O Jinak pokud jste došli až na konec nebo si četli jen tuhle větu xD...tak dneska jsem šla do sněhu nafotit Elissabat. Původně jsem chtěla nafotit všechny mé MH FCA!, ale myslela jsem si, že nemám až takovou ,,fotící náladu" a navíc mám hodně úkolů...

Avatar vytvořila Týnuše.

Jinak tady je nová fotka Draculaury Monster Exchange Program.
gorygazette:

Draculaura takes Shibooya! Travel the world with Ula-D in today’s all new webisode!

5 komentářů:

  1. Jistě chápu, já jsem upřímně také zaneprázdněná školou, nicméně zatím moc testů nepíšeme a informatiku tento rok nemám, to mě štve - předmět na který se nemusím učit. :) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Torinka_de_Nile10. ledna 2015 v 7:06

    U nás je sneh už dlhšie , ale fotiť sa mi vonku nechce XD. My sme boli v škole len 2 dni , tak zatiaľ to bolo voľnejšie :).

    OdpovědětVymazat
  3. souhlasím se Zuzkou, že v pátek to bylo hrozný....a příští týden fakt dost píšem....grrrr, je to na ho...nic

    OdpovědětVymazat
  4. Já písemky nepíšu sem tptiž doma ale mam od učitelky dost úkolů

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlas se Zuzkou a Kájou :) , teď ve škole je "období" pololetních testů a někdy už je to dost otravné :D (ikdyž testy jsou obecně otravné :D ) .

    OdpovědětVymazat