středa 28. ledna 2015

Design | 07

Ahoj, už jsem si chtěla nastavit nějaký nový design. Původně jsem si chtěla nějaký objednat u Adrieny Lerielové, ale nakonec jsem dostala chuť si záhlaví vyrobit sama. A vzhledem k tomu, že za pár dnů mi dorazí Rochelle Basic (čímž docílím toho, že budu mít všechny tři ghúlmošky) a Wydowna I love fashion, která se skamarádila s Rochelle, Robeccou a Venus jsem si udělala záhlaví s těmito čtyřmi ghúlmoškami. Teď jsou u mě taky hodně oblíbené a až budu mít Rochelle a Wydownu, tak se těším až si s nimi budu hrát. No, záhlaví se mi docela líbí, ale má i nedostatky. Líbí se vám nový vzhled blogu aspoň trošinku?


4 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi to líbí, obzvlášť Wydowna!!!

    PS: ten komentář jsem smazala kvůli tomu že jsem se blbě pojmenovala...ono to samo!

    OdpovědětVymazat
  3. dess se ti povedl .Je pěkný :-)

    OdpovědětVymazat