úterý 27. ledna 2015

Hrůchvátná kříženka Bonita Femur ve sněhu

Ahoj, dneska jsem šla fotit jednu z mých monsterek, kterou jsem dostala na Vánoce: Bonitu Femur, úžasnou kříženku z filmu Freaky Fusion. Zase u nás dneska, když jsme byli ve škole, sněžilo. Áno, pořád je hodně sněhu, což je super! Doufám, že vydrží ještě pár dnů a budu v něm moct nafotit Rochellku z edice Basic, která by mi měla dorazit za pár dní! :D Co říkáte na fotky?

 




Bonitin ,,otisk" aneb trochu jiný andělíček. :D






7 komentářů:

  1. Jééé, zuzu to je fakt nádhera!

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkné fotky povedli se ti :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky. :)

    Clawdia a Honey
    P.S. Už jsme zpět na blogu.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné(hlavně to foto jak válela andílka).

    OdpovědětVymazat
  5. Stejně jako u focení Sireny a Spectry: prostě nádhera :D moc se mi líbí ty fotky, jak jsi tam Bonitu fotila s nebem :) .

    OdpovědětVymazat
  6. Úchvatné fotečky! Moc krásné. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tuta panenka se mi sice moc nelíbí jinak na fotkách to je skvělí

    OdpovědětVymazat