středa 31. prosince 2014

Šťastný Silvestr i nový rok!

Již potřetí dneska zdravím, ghúlky a ghúlové! Taaak, za necelou hodinu a čtvrt končí tento rok a začíná se psát nový rok 2015. Na centrum.cz jsou fotky ze světa, jak se slaví Silvestr. :D Tento rok byl pro mě úžasný a můžu říct, že jsem si ho naplno užila! (Ne)chci se vychloubat, ale za tento rok jsem nasbírala (pro mě fakt hodně) 21 monsterek...a také mi přibyla moje 1. everka. A začala jsem hodně fotit Monster High, čímž jsem se předtím moc nezabývala. Tak vám hlavně přeju šťastný Silvestr i nový rok 2015!

Všechny moje monsterky i tým monstr-mazlíčků vám přejí šťastný Silvestr a hrůžasný rok 2015!

 Jane je z toho, že už končí tento rok doslova na větvi! :D

Přijela i samotná bezhlavá ředitelka Krváková!


10 komentářů:

  1. Nádherné fotky :D .

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné fotky,Máš krásnou sbírku panenek :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky. :) Přeju co nejlepší nový rok. :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásné fotky!:-) Taky Ti přeji štastný nový rok!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Cleopatra ( líná se přihlásit -,- )1. ledna 2015 v 12:06

    Krásné fotky. :') Já jsem nasbírala 14 MH a 3 EAH. :3

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tomu hovorím zmiešané pocity :O

    Je mi:
    do plaču
    žialrim
    prajem ti to
    desí ma to...


    OMG koľko toho máš vy ste spolupracovníci mattelu či čo?!
    Ja mám 5 bábik a ztoho 3
    nemajú ruky :´S

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, nejsme spolupracovníci Mattelu. :D Ano, například na poměry mě a mojich kamarádek jich mám strašně moc. Mám celkem 31 Monster High a ještě 1 panenku EAH (což je Raven z edice Basic). :) Chudáku. :(

      Vymazat
  7. Tyjo... Ty máš ředitelku krvákovou! A máme tři stejný. Toraley, Jinafire a Howleen

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký fotky a závidim ti tolik panenek

    OdpovědětVymazat