čtvrtek 1. ledna 2015

Novoroční fotky Raven na procházce k rybníku

Dneska jsme byli s bráchou a taťkou na procházce (dnes u nás zase napadl sníh, je ho dost) k zamrzlému rybníku. Já jsem si tam vzala Raven, abych ji nafotila. Dvě fotky jsem stihla vyfotit včera. Byli jsme tam i včera. Tak jsme zjistili, že je zamrzlý rybník a včera byl na zasněženém ledě odhrnutý obrovský obdélník a tam byl led dost tlustý. Dnes byl ten obdélník zasněžený a tak jsme tam lopatou, kterou jsme si vzali odhrnuli klikatý ,,okruh". Šli jsme tam přes pole s takovým malým ,,lesíkem". Na tom ,,okruhu" jsme pak s bráchou závodili a klouzali se.

První dvě fotky jsem fotila včera, první fotka je focená na zahradě.



Raven jde vysokým sněhem.


U trošku zamrzlého rybníka.

Raven před polem, za kterým je pár stromů nebo takový malinký lesík.


Jdeme přes pole.

A vesnici už máme za sebou.

Raven u lesíka.

Potom jsme došli k malé chatě, kde se Raven nejdřív posadila.

U chatky (to malé žluté nahoře je můj brácha :D).



Když jsme vylezli na kopec, naskytl se nám opět krásný výhled (ikdyž ho hlavně na fotce zakrývají stromy).

Raven se dívá do okolí.

Už jsme došli k zamrzlému rybníku a nějakou dobu se klouzali. Raven u sněhuláka, kterého jsem postavila. :D


Raven se taky zkusila postavit na led a klouzat se...

...ale moc jí to nešlo, uklouzla...

...a spadla tvrdě rovnou na led!

Když se zvedla, ještě se podívala na zamrzlý rybník.

8 komentářů:

  1. Krásné a celkem vtipné fotky, Zuzi. :D Nejkrásnější je asi ta první a poslední. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky Raven to moc sluší. :)

    P.S. To jsme my, Clawdia a Honey

    OdpovědětVymazat
  3. moc krásné fotky raven to moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne Raven je krutokrásna :´D

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotečky a nej je ta první. U nás je místo sněhu led

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné foto! To jsem já Crepra Bundool a spol.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky!Raven mám taky doma

    OdpovědětVymazat