středa 31. prosince 2014

Abbey jako ledová královna ve sněhu

No nazdar, už je konec tohoto roku! :O Už jen za pár hodin, téda! Chci jenom říct, že vám přeji krásný Silvestr i nový rok 2015 a tento rok byl pro mě naprosto úžasný. Za tento rok mi přibylo do mé milované Monster High rodiny 21 monsterek a získala jsem od svých kámošek svoji 1. panenku EAH Raven Queen. A co vy, jaký byl pro vás tento rok?

Ták, ale tento článek je hlavně o fotkách mé Abbey Bominable z edice Scaris. Nafotila jsem ji nejen proto, že 24. prosince to byl přesně rok, co jsem ji dostala, ale i protože se skvěle ve sněhu fotí. Ty bílé šaty/přehoz, co má na většině fotek oblečené na těch svých fialových šatech mám od bráchy. Mamka je sešívala. :)









7 komentářů:

  1. Moc krásné fotky, naše Operetta (na bruslích) a Skelita také slavili rok co jsme je dostali. :) Draculaura (Basic) slavila už 4 roky :D A jinak, přejem ti šťastný nový rok 2015 ! :3 ♥

    P.S. To jsme my, Clawdia a Honey

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, také vám přeju bájděsný nový rok! :) Jinak to byly 3 roky co oslavila vaše Draculaura, ne? (protože MH přišly na trh koncem roku 2011 ;))

      Vymazat
  2. Cleopatra ( líná se přihlásit -,- )31. prosince 2014 v 22:39

    Nádherné fotky Zuzi. :3

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné fotečky :D Abbey s tím "přehozem" mi připadá jako ledová/sněhová královna :D xD . Jinak taky přeju šťastný Nový rok 2015 :D .

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky velmi se ti povedli:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky a máš pravdu Abbey se ve sněhu fotí dobře.

    OdpovědětVymazat