středa 31. prosince 2014

Ředitelka Krváková na projížďce v závějích

Tak už dneska je Silvestr, poslední den v tomto roce 2014. Neuvěřitelné, strašně rychle to ubíhá! Tento rok byl opravdu pro mě úžasný a nezapomenutelný. V tomto roce jsem si založila tento blog o Monster High, nasbírala jsem dalších 21 monsterek!, získala svoji 1. everku, ... Tak všem přeju šťastný Silvestr i nový rok 2015!

Ale teď už k tématu článku. Včera dopoledne u nás napadlo poměrně dost sněhu, z čehož jsem měla samozřejmě velkou radost. Samozřejmě, že jsem neváhala a šla jsem nafotit v závějích nějakou panenku. Nafotila jsem ředitelku Krvákovou se svým roztomilým koněm Noční můrou. Bylo to vlastně její první focení, protože v prosinci jinak skoro nikdy nenapadl sníh. Doufám, že se vám aspoň malinko budou líbit fotky.




,,Noční můro, nežer ten sníh!"


Noční můra je celá od sněhu


6 komentářů:

  1. Krásne fotky :) Inak , prajem veľa šťastia do Nového roka , nech sa ti darí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky, Noční můře a Ředitelce Krvákové to moc sluší. :)

    P.S. To jsme my, Clawdia a Honey

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky :-) Oběma to moc sluší

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky :) nejvíc se mi asi líbí 1. a poslední fotečka :) a je srandovní, jak ředitelka Krváková říká ,,Noční můro, nežer ten sníh!" :D .

    OdpovědětVymazat