úterý 30. prosince 2014

Cleo a Deuce mám už 3 roky!

Ahoj, včera u kámošky bylo fajn. Například jsme si hrály s Monster High, bobovaly.. Byla to sranda. :D Bohužel jsem si ve spěchu zapomněla vzít foťák, tak jsem nemohla vyfotit třeba Meowlody a Purrsephone Zombie Dance, které Kája dostala.
No, ale 24. prosince přesně na Štědrý den jsem měla už 3 roky moje první dvě monsterky Cleo a Deuce z edice Basic. Přesně na Štědrý den v roce 2011 jsem začala sbírat Monster High...a teď jich mám už 31 a miluju je čím dál víc! :D No nic, nafotila jsem v neděli pár fotek ve sněhu, ale jen pár, protože mrzlo. :D

Pardon za ty vlající vlasy, foukal ledový vítr. :D





8 komentářů:

  1. Moc hezké fotky. :) Gratulace. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotečky. :)) 3 roky, to už je dlouhá doba! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super :D konečně jsi je nafotila :P .

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulka a pekné fotky :) Ja som svoju prvú monsterku dostala pred dvoma rokmi .

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulujeme a pěkné fotky. :)

    P.S. To jsme my, Clawdia a Honey

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky! Já svoje první monsterky budu mít v květnu 3 roky. Neskutečné, jak ten čas letí ... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulujem :D
    To nič aj u nás biol hrozný vietor ale až dnes :Z
    sú krásny párik 2 je NAJ :3

    OdpovědětVymazat