pondělí 15. prosince 2014

První focení Raven, první focení rebelky

Ahoj, v sobotu dopoledne, když krásně svítilo sluníčko (nemá snad v prosinci padat sníh?!! :P), ikdyž bylo celkem zima jsem šla nafotit moji první a zatím jedinou panenku Ever After High Raven Queen. Moc se mi líbí, je fakt krásná, ikdyž monsterky mají podle mě lepší obličeje. Šla  jsem Raven fotit k průlezkám a cestou tam jsem ji taky fotila. Nevěřili byste, že jsem to fotila v sobotu 13. prosince... Focení s Raven mě bavilo, je fotogenická. Tak doufám, že se vám fotky budou líbit. No, kdyžtak napište svůj názor do komentářů. ...A Vánoce jsou zas o kousek blíž, je to děsivé jak rychle to ubíhá! xD









Raven odchází...

6 komentářů:

  1. Krásné fotky i Raven :)
    P.S. To jsme my, Clawdia a Honey

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou překrásné, ale vadí mi, že je na některých tvůj stín. :( A ten nápad na poslední fotku už jsem *někde* viděla ... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásné fotky! Hlavně ta 3 od konce,nebo ta poslední:)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky. Je škoda, že není sního, no. Fotky vypadají, jako bys je fotila v březnu. :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotky povedli se ti .Raven to moc sluší

    OdpovědětVymazat