neděle 14. prosince 2014

Deníček – včerejšek 13. 12. na vánočních trzích


Ahojky, no, chtěla jsem tento ,,deníček" napsat dříve, ale začetla jsem se do další knížky a navíc se mi nechtělo. :D Včera odpoledne jsme vyrazili na vánoční trhy na kterých bývá víc než stovka stánků v Olomouci. Za ten den jsem měla celkem dva vánoční punče. Jeden když jsme přijeli a druhý na konci, když jsme se už vraceli a já byla zmrzlá. :D Když jsme po vypití moc dobrého punče s ovocem šli ke stánkům, tak mě překvapilo, že tam bylo na začátku víc stánků s jídlem než s věcmi. Tak už jsem myslela, že mě ty trhy zklamou, dokud jsme se s mamkou nešly podívat k jednomu stánku s krásnými věcičkami od vkusných otvíráků, přes náhrdelníky až po nádherné košíčky upletené z malinkých barevných korálků s konstrukcí z drátku. V tom stánku s názvem ,,Nezisková organizace" prodával milý, sympatický a usměvavý Afričan. :)) Ty věci nádherné výrobky až z Afriky. :O Prostě se mi strašně moc líbily ty košíčky a musela jsem si nějaký koupit (ostatně je to nakonec moje jediná věc z těch trhů). Ten milý pán říkal, že ty košíčky vyráběly ženy z masajského kmene. Muselo to dát obrovskou práci! Ještě se mezi těmi nádhernými barevnými malými košíčky rozhodnout. Nakonec jsem si vybrala takový zářivě žlutý s červeným pruhem. Zatím ještě nevím co do něj dám, ale mám z něho velkou radost. :))) Na trzích jsme taky koupili krásnou otevřenou světle modrou baňku (do ní se dává svíčka a ne, ta baňka nepraskne :D) a z jídla sušené ovoce. Nakonec jsem úplně mrzla a tak jsem dostala druhý punč toho dne. :D Když jsme jeli domů, tak jsem se zeptala jak dlouho jsme tam byli a zjistila jsem, že jsme tam strávili 2 hodiny... :D

Košíček

 

Otevřená baňka, do které se dává svíčka


5 komentářů:

  1. Krásne vecičky :) . U nás Vianočné trhy boli len jeden deň , ale tento týždeň pôjdeme na ďalšie do vzďialenejšieho mesta :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten africká košíček je moc krásný, a i také ta baňka! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Spřátelíme? Jinak tady Cleo de Nile :)

    OdpovědětVymazat
  4. Košíček je moc krásný, stejně tak i ta baňka - svíčka (či co :D )

    OdpovědětVymazat
  5. Drahá Adminko/Admine, omlouváme se, že s tím znovu otravujeme, ale slibujeme, že je to předposlední takové "obtěžování", chtěli by jsme Vás znovu poprosit, zda by jsi nezahlasovala znovu pro naší nejlepší kamarádku Andie, protože jsme jí díky vám probojovali do předposledního kola. Jako celek, by jsme byli moc rádi, kdyby jsi nám znovu pomohl/a, velmi si toho vážíme. :-)
    http://mkunis-ndobrev.blog.cz/1412/3-kolo-vanocni-souteze

    OdpovědětVymazat