úterý 16. prosince 2014

Moje animace Haunted

Ahoj, na webu monster-lili.tumblr.com se nedávno objevila kromě hodně fotek panenek Haunted dvě nová anglická videa. Takové upoutávky na film Haunted. Jedno video se jmenuje Who’s Haunting the Halls? a druhé Ghostly Transformations. To druhé je o tom, jak Clawdeen a ostatní ghúlky použijí speciální písek na to, aby je proměnil v duchy. Začínám mít o filmu Haunted docela dobrou představu a určitě to bude fantastický film. Jenom je ironie, že Vandala má mořskou nemoc, neboli je jí špatně na lodi. :D Chápete, Vandala – duch piráta. :´D River se mi ve 3D moc líbí a Kiymi jsem si už taky oblíbila. :D Z těchto krásných videí jsem se rozhodla udělat o víkendu pár animací, tak je sem teď dávám. Ale je hrozné, že jsou animace tak moc rychlé. :/ Jinak dneska jsem si rozbalila Jinafire Scaris, takže zítra o ní asi napíšu článek! :D :-))

Animace jsem vytvořila já, kopírovat pouze s viditelným zdrojem!!!


Kiyomi :)

Tuhle animaci jsem už jsem sice na blog dávala už v sobotu, ale tak ať to je kompletní. :D

Clawdeen použije (,,rozpčíkne") speciální písek a promění ghúlky v duchy.

1 komentář: