neděle 28. prosince 2014

Moje ostatní dárky k Vánocům

Ahoj, protože jsem na blog dávala jenom dárky, které jsem dostala na Štědrý den doma, připravila jsem si už i fotky mých ostatních dárků, které jsem dostala u zbytku rodiny. :)


25. prosinceu babičky s dědou (a strýce, tety a bratranců) jsem dostala roztomilou červenou noční košili se zajícem :), nádherný fialový šátkošperk (což je jakoby spojená šála s korálemi) a sadu ,,Namaluj si šperky", ve které jsou 3 průhledné prstýnky a 1 náramek + barvičky se štětcem a ty šperky si můžu sama namalovat

– potom jsem ještě dostala od strýce takovou malou placatou baterku (dá se připnout na klíče) a sójovou tyčinku

26. prosince – u druhé babičky jsem dostala nádherné fuchsiové MH tričko s krátkým rukávem, keramickou misku s kočičkami a sadu akvarelových pastelek (48 barev), které se dají rozmývat vodou

27. prosince – u tety nebo spíš pratety s (pra)strýcem jsem dostala krásný hrneček s podšálkem a malou placatou konvičkou na odkládání čajového sáčku

Šátkošperk a sada ,,Namaluj si šperky" (prstýnky jsem už namalovala)


Kreativní sada ,,Namaluj si šperky"

MH tričko, sada akvarelových pastelek a keramická miska


Keramická miska

Obrázek na tričku

Akvarelové pastelky se 2 štětci a strouhátkem

Čajová sada 

3 komentáře:

  1. Super , ja som od rodiny dostala kozmetické balíčky (Astor, Katy Perry Royal Revolution ) , laky na nechty , kozmetickú taštičku a oblečenie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase mé vysněné Meowlody a Purrsephone z edice Zombie Dance, velkou sadu oblečků pro Frankie, knihu Ghúlmošky 3, lak na nehty, oční stíny, lesk na rty, krásné pyžamo a...nevim

      Vymazat
  2. gratuluji k dalším krásným dárečkům :-)

    OdpovědětVymazat